Rama sygnowana przez Stefana Lantschnera.
- podwójnie cieniowane, o zmiennej średnicy zewnętrznej (zwężane) rurki ze stali 4130 Cro-Mo
- długość górnej rury 20.6"
- długość tylnego trójkąta 13.2"
- kąt główki ramy 75°
- kąt rury siodłowej 69°
- wysokość suportu 11.75"
- system EBS (Easy Brake System) odkręcane piwoty hamulcowe umieszczone na górnych rurkach tylnego trójkąta
- haki o grubości 5mm i mostek pomiędzy rurkami tylnego trójkąta odlewane metodą traconego wosku
- odkręcane uchwyty pod rotor, przelotki do linki hamulca
- zintegrowany zacisk siodła
- szyjka ramy ze zmienną grubością ścianki
- suport Spanish BB / zintegrowane łożyska sterowe
- zintegrowane wzmocnienie dolnej rury głównego trójkąta
- system RCT (Removable Chain Tensioner) zintegrowane napinacze tylnego koła