REGULAMIN
1. Sklep internetowy www.bmxlife.pl prowadzony jest przez firmę:
BMX LIFE
Łukasz Maternowski
ul. Przytulna 34
86-031 Jarużyn
NIP 5542324150
2. Zamówienia w naszym sklepie można składać poprzez rejestrację na naszej stronie, wybranie produktów, umieszczenie ich w koszyku, potwierdzenie zamówienia i wybór rodzaju wysyłki oraz płatności lub telefonicznie pod numerem +48664184466.
3. W cenę towarów nie jest wliczony koszt przesyłki. Darmowa przesyłka obowiązuje dla zamówień powyżej 199zł. Więcej info na temat płatności i dostawy: http://bmxlife.pl/platnosc-i-dostawa
Wpłaty należy kierować na:
BMX LIFE
ALIOR BANK
nr rach: 23 2490 0005 0000 4530 9684 4177
Jeśli przedpłata na konto nie zostanie dokonana w ciągu 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia to zostanie ono automatycznie anulowane.
4. Odbiór osobisty możliwy jest po złożeniu zamówienia poprzez naszą stronę i wybraniu opcji: "odbiór osobisty z magazynu". Towar dostępny będzie do odbioru po umówieniu się telefonicznym.
5. Istnieje możliwość rezerwacji produktów będących aktualnie na stanie. W takim przypadku należy skontaktować o się z nami. Może wystąpić konieczność wpłaty zaliczki, której wysokość zostanie ustalona indywidualnie.
6. Ceny podane w sklepie zawierają podatek VAT. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon lub faktura VAT na życzenie klienta.
7. Promocji, rabatów itp. nie łączy się chyba, że ustalono inaczej. Produkty gratis w ramach promocji do zamówień o określonej wartości dodaje się po zalogowaniu z poziomu koszyka (menu wyboru produktu włącza się automatycznie po przekroczeniu kwoty objętej promocją).
8. Podane w sklepie terminy osiągalności produktów nie są wiążące i mogą ulec zmianie w każdej chwili bez uprzedzenia.
9. Nasz sklep internetowy otwarty jest 24h na dobę 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Z tego względu może się zdarzyć, że zamówiony przez Państwa artykuł już został sprzedany tego dnia. Są to przypadki rzadkie, ale niestety nieuniknione, za co z góry przepraszamy. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji skontaktujemy się niezwłocznie z zamawiającym celem ustalenia sposobu rozwiązania problemu.
10. Państwa dane osobowe służą wyłącznie na potrzeby sklepu i są przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej naszej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U 1997 nr 133 po. 833) o ochronie danych osobowych.
11. Odstąpienie od umowy może nastąpić w terminie 14 dni kalendarzowych od chwili otrzymania towaru. Kontakt z Państwa strony przed wysyłką towaru do naszej siedziby może znacząco usprawnić procedurę zwrotu. Uprzejmie informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
12. Mogą istnieć niewielkie różnice w wyglądzie i kolorze przedmiotów pokazywanych na zdjęciach w stosunku do rzeczywistości, które wynikają z typu i ustawień użytego przez Państwa monitora.
13. Przed pokwitowaniem odbioru przesyłki prosimy o dokładną inspekcję paczki. Jeśli zaistnieje podejrzenie, że zawartość została zniszczona lub zagubiona podczas transportu należy odmówić przyjęcia przesyłki i spisać protokół z opisem problemu w obecności kuriera.
14. Po otwarciu paczki prosimy o sprawdzenie stanu ilościowego, jakościowego oraz asortymentowego produktów i natychmiastowe zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości w stosunku do złożonego zamówienia.
15. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie sprzedającego zastosowanie będą miały przepisy prawa polskiego.
16. Powyższy regulamin jest integralną częścią umowy kupna-sprzedaży zawieranej podczas zakupów za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.
Gwarancja na towar
1. Wszystkie przedmioty oferowane w naszym sklepie są objęte 1 roczną gwarancją producenta chyba, że w opisie produktu lub poniżej zaznaczono inaczej.
2. Producent udziela gwarancję tylko na wady materiałowe oraz produkcyjne. Nieobjęte gwarancją producenta są:
- naturalne zużycie w tym zmęczenie materiału,
- wgnioty, odkształcenia i wygięcie elementów konstrukcyjnych roweru,
- uszkodzenia powstałe na skutek wypadków lub katastrof naturalnych,
- uszkodzenia będące następstwem błędów i upadków podczas jazdy, skoków lub wykonywania akrobacji, których skutkiem jest przeciążenie elementów konstrukcyjnych roweru,
- uszkodzenia powstałe podczas montażu,
- uszkodzenia powstałe w ogniskach korozji lub na skutek korozji materiału,
- uszkodzenia powstałe na skutek niewłasciwego smarowania niewłaściwej obsługi lub jego braku,
- pęknięcia oraz wygięcie osi pedałów, piast, korb itp.
- łożyska, gwinty, ogumienie, powłoki galwaniczne oraz lakiernicze o ile wada nie została wykryta przed montażem produktu
3. Gwarancja producenta traci ważność w momencie:
- utraty karty gwarancyjnej lub dowodu zakupu,
- używanie produktów z widocznym uszkodzeniem lub podejrzeniem uszkodzenia,
- dokonaniu zmian konstrukcyjnych jak również przemalowaniu roweru lub jego elementów,
- przeniesieniu własności na osobę trzecią,
- niedokonaniu lub braku możliwości udokumentowania przeglądu roweru w warsztacie rowerowym po 4-6 tygodniach od daty zakupu.
4. Produkty Odyssey oznaczone symbolem 41 Thermal posiadają dożywotnią gwarancję producenta (tylko dla pierwszego właściciela) obejmującą pęknięcie i zgięcie.
5. Rowery Sunday - na rowery kompletne Sunday udzielana jest 90-dniowa gwarancja producenta obejmująca wady produkcyjne i materiałowe.
6. Rowery Subrosa posiadają roczną gwarancje producenta obejmującą widelec i ramę. Na pozostałe elementy roweru producent udziela 90-dniowej gwarancja obejmująca wady produkcyjne i materiałowe.
7. Komponenty Subrosa: widelce, mechanizmy korbowe i kierownice posiadają roczną gwarancję
producenta na wady produkcyjne i materiałowe. Ramy Subrosa objęte są roczną gwarancją producenta. Na pozostałe elementy udzielana jest 90-dniowa gwarancja producenta obejmująca wady produkcyjne i materiałowe.
8. Komponenty Shadow: widelce, mechanizmy korbowe i kierownice posiadają roczną gwarancję producenta na wady produkcyjne i materiałowe. Na pozostałe elementy udzielana jest 90-dniowa gwarancja producenta obejmująca wady produkcyjne i materiałowe
9. Komponent Sputnic: ramy, mechanizmy korbowe oraz widelce objęte są roczną gwarancją producenta. Na pozostałe elementy udzielana jest 90-dniowa gwarancja producenta obejmująca wady produkcyjne i materiałowe.
10. Ze względów bezpieczeństwa użytkowania montaż komponentów musi być wykonany przez wykwalifikowanego mechanika rowerowego.
11. W przypadku wystąpienia problemu ze sprzętem zakupionym w naszym sklepie prosimy o kontakt za pośrednictwem maila reklamacje@bmxlife.pl. Prosimy o przesłanie opisu problemu, daty zakupu, imię i nazwisko na jakie przedmiot został zamówiony. Załączenie zdjęcia przedstawiającego problem znacznie przyspieszy postępowanie reklamacyjne.
Przeróbki i modyfikacje części
1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zmiany konstrukcyjne i modyfikacje części wykonywane przez klienta.
2. Przemalowanie elementów z reguły oznacza utratę gwarancji.
3. Modyfikacje nie zagrażające utracie gwarancji producenta na produkt to:
- skrócenie kierownicy,
- skrócenie rury sterowej widelca,
- skrócenie osi piasty pod warunkiem, że nakrętka nachodzi na oś pełną swoją długością.
4. Inne modyfikacje, nie wymienione powyżej, wiążą się z dużym ryzykiem utraty gwarancji producenta na zakupione części.
Zakupy na raty
1. Istnieje możliwość zakupu na raty dostępnych w naszym sklepie produktów za pośrednictwem systemu ratalnego Sygma Bank
2. Minimalna wartość zakupu na raty to 300PLN, a rat 0% to 600PLN. Więcej tu: http://bmxlife.pl/raty
3. Wszelkie informacje nt warunków udzielania kredytów można znaleźć na stronie: https://www.sygmabank.pl/kredyty-ratalne/sygma-raty
4. Przy zakupach ratalnych 0% gratisy do zakupów nie obowiązują.
Gratisy i promocje
1. Gratisy dodawane do zakupów wybiera się samodzielnie z poziomu koszyka. W przypadku braku wyboru będą one dodawane losowo.
2. Gratisowe przedmioty dostępne do danego produktu wymienione są przy każdym produkcie (gratisy czapka i koszulka nie sumują się).
3. Promocja "kask lub rękawiczki do roweru" dotyczy jedynie rowerów nieprzecenionych.
4. Promocje/gratisy nie łączą się ze sobą (pakiety naklejek, plakaty dodawane są do całego zamówienia, a nie każdego produktu osobno).
5. Gratisy nie przysługują przy zakupach na raty 0%.