Pod każdym względem wyjątkowa konstrukcja. Duże łożyska maszynowe, 20mm oś, masywne kołnierze sprawiają, że niewiele rzeczy jest w stanie jej zaszkodzić. Dodatkowo unikalna możliwość zmiany kierunku pracy LHD - RHD bez konieczności zakupu dodatkowych części. Czyżby to piasta na całe życie... W końcu dostępna w wersji 9T.
- korpus wykonany z aluminium obrabianego CNC
- 20mm drążona oś z gwintem wewnętrznym, osadzona na dwóch superwytrzymałych łożyskach maszynowych
- koło mocowane za pomocą 14mm śrub z ulepszanej cieplnie stali Cro-Mo
- kołnierze wykonane pod kątem zmniejszają obciążenia szprych
- trzy ponadwymiarowe zestawy zapadka + sprężyna zapewniają pewne zasprzęglanie
- możliwość zmiany kierunku pracy zapadek z LHD na RHD i odwrotnie
- jednoczęściowy driver z łożyskiem igiełkowym