REGULAMIN

 

1. Sklep internetowy www.bmxlife.pl  prowadzony jest przez firmę:

 

BMX LIFE

Łukasz Maternowski

ul. Przytulna 34

86-031 Jarużyn

NIP 5542324150


2. Zamówienia w naszym sklepie można składać poprzez rejestrację na naszej stronie, wybranie produktów, umieszczenie ich w koszyku, potwierdzenie zamówienia i wybór rodzaju wysyłki oraz płatności lub telefonicznie pod numerem  +48664184466.           


3.  W cenę towarów nie jest wliczony koszt przesyłki. Darmowa przesyłka obowiązuje dla zamówień powyżej 199zł. Więcej info na temat płatności i dostawy: http://bmxlife.pl/platnosc-i-dostawa

Wpłaty należy kierować na:

 

BMX LIFE

ALIOR BANK

nr rach: 23 2490 0005 0000 4530 9684 4177

 

Jeśli przedpłata na konto nie zostanie dokonana w ciągu 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia to zostanie ono automatycznie anulowane.

 

4. Odbiór osobisty możliwy jest po złożeniu zamówienia poprzez naszą stronę i wybraniu opcji: "odbiór osobisty z magazynu". Towar dostępny będzie do odbioru po umówieniu się telefonicznym.


5. Istnieje możliwość rezerwacji produktów będących aktualnie na stanie. W takim przypadku należy skontaktować o się z nami. Może wystąpić konieczność wpłaty zaliczki, której wysokość zostanie ustalona indywidualnie.


6. Ceny podane w sklepie zawierają podatek VAT. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon lub  faktura VAT na życzenie klienta.


7. Promocji, rabatów itp. nie łączy się chyba, że ustalono inaczej. Produkty gratis w ramach promocji do zamówień o określonej wartości dodaje się po zalogowaniu z poziomu koszyka (menu wyboru produktu włącza się automatycznie po przekroczeniu kwoty objętej promocją).


8. Podane w sklepie terminy osiągalności produktów nie są wiążące i mogą ulec zmianie w każdej chwili bez uprzedzenia.


9. Nasz sklep internetowy otwarty jest 24h na dobę 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Z tego względu może się zdarzyć, że zamówiony przez Państwa artykuł już został sprzedany tego dnia. Są to przypadki rzadkie, ale niestety nieuniknione, za co z góry przepraszamy. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji skontaktujemy się niezwłocznie z zamawiającym celem ustalenia sposobu rozwiązania problemu.

 

10. Państwa dane osobowe służą wyłącznie na potrzeby sklepu i są przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej naszej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U 1997 nr 133 po. 833) o ochronie danych osobowych.

 

11. Odstąpienie od umowy może nastąpić w terminie 14 dni kalendarzowych od chwili otrzymania towaru. Kontakt z Państwa strony przed wysyłką towaru do naszej siedziby może znacząco usprawnić procedurę zwrotu. Uprzejmie informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.


12. Mogą istnieć niewielkie różnice w wyglądzie i kolorze przedmiotów pokazywanych na zdjęciach w stosunku do rzeczywistości, które wynikają z typu i ustawień użytego przez Państwa monitora.

 

13. Przed pokwitowaniem odbioru przesyłki prosimy o dokładną inspekcję paczki. Jeśli zaistnieje podejrzenie, że zawartość została zniszczona lub zagubiona podczas transportu należy odmówić przyjęcia przesyłki i spisać protokół z opisem problemu w obecności kuriera.

 

14. Po otwarciu paczki prosimy o sprawdzenie stanu ilościowego, jakościowego oraz asortymentowego produktów i natychmiastowe zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości w stosunku do złożonego zamówienia.

 

15. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie sprzedającego zastosowanie będą miały przepisy prawa polskiego.

 

16. Powyższy regulamin jest integralną częścią umowy kupna-sprzedaży zawieranej podczas zakupów za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

 

 

Gwarancja na towar

 

1. Wszystkie przedmioty oferowane w naszym sklepie są objęte 1 roczną gwarancją producenta chyba, że w opisie produktu lub poniżej zaznaczono inaczej.

 

2. Producent udziela gwarancję tylko na wady materiałowe oraz produkcyjne. Nieobjęte gwarancją producenta są:

- naturalne zużycie w tym zmęczenie materiału,

- wgnioty, odkształcenia i wygięcie elementów konstrukcyjnych roweru,

- uszkodzenia powstałe na skutek wypadków lub katastrof naturalnych,

- uszkodzenia będące następstwem błędów i upadków podczas jazdy, skoków lub wykonywania akrobacji, których skutkiem jest przeciążenie elementów konstrukcyjnych roweru,

- uszkodzenia powstałe podczas montażu,

- uszkodzenia powstałe w ogniskach korozji lub na skutek korozji materiału,

- uszkodzenia powstałe na skutek niewłasciwego smarowania niewłaściwej obsługi lub jego braku,

- pęknięcia oraz wygięcie osi pedałów, piast, korb itp.

- łożyska, gwinty, ogumienie, powłoki galwaniczne oraz lakiernicze o ile wada nie została wykryta przed montażem produktu

 

3. Gwarancja producenta traci ważność w momencie:

- utraty karty gwarancyjnej lub dowodu zakupu,

- używanie produktów z widocznym uszkodzeniem lub podejrzeniem uszkodzenia,

- dokonaniu zmian konstrukcyjnych jak również przemalowaniu roweru lub jego elementów,

- przeniesieniu własności na osobę trzecią,

- niedokonaniu lub braku możliwości udokumentowania przeglądu roweru w warsztacie rowerowym po 4-6 tygodniach od daty zakupu.

 

4. Produkty Odyssey oznaczone symbolem 41 Thermal posiadają dożywotnią gwarancję producenta (tylko dla pierwszego właściciela) obejmującą pęknięcie i zgięcie.

 

5. Rowery Sunday - na rowery kompletne Sunday udzielana jest 90-dniowa gwarancja producenta obejmująca wady produkcyjne i materiałowe.

 

6. Rowery Subrosa posiadają roczną gwarancje producenta obejmującą widelec i ramę. Na pozostałe elementy roweru producent udziela 90-dniowej gwarancja obejmująca wady produkcyjne i materiałowe.

 

7. Komponenty Subrosa: widelce, mechanizmy korbowe i kierownice posiadają roczną gwarancję

producenta na wady produkcyjne i materiałowe. Ramy Subrosa objęte są roczną gwarancją producenta. Na pozostałe elementy udzielana jest 90-dniowa gwarancja producenta obejmująca wady produkcyjne i materiałowe.

 

8. Komponenty Shadow: widelce, mechanizmy korbowe i kierownice posiadają roczną gwarancję producenta na wady produkcyjne i materiałowe. Na pozostałe elementy udzielana jest 90-dniowa gwarancja producenta obejmująca wady produkcyjne i materiałowe

 

9. Komponent Sputnic: ramy, mechanizmy korbowe oraz widelce objęte są roczną gwarancją producenta. Na pozostałe elementy udzielana jest 90-dniowa gwarancja producenta obejmująca wady produkcyjne i materiałowe.

 

10. Ze względów bezpieczeństwa użytkowania montaż komponentów musi być wykonany przez wykwalifikowanego mechanika rowerowego.

 

11. W przypadku wystąpienia problemu ze sprzętem zakupionym w naszym sklepie prosimy o kontakt za pośrednictwem maila reklamacje@bmxlife.pl. Prosimy o przesłanie opisu problemu, daty zakupu, imię i nazwisko na jakie przedmiot został zamówiony. Załączenie zdjęcia przedstawiającego problem znacznie przyspieszy postępowanie reklamacyjne. 

 

 

Przeróbki i modyfikacje części

 

1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zmiany konstrukcyjne i modyfikacje części wykonywane przez klienta.

 

2. Przemalowanie elementów z reguły oznacza utratę gwarancji. 

 

3. Modyfikacje nie zagrażające utracie gwarancji producenta na produkt to:

- skrócenie kierownicy,

- skrócenie rury sterowej widelca,

- skrócenie osi piasty pod warunkiem, że nakrętka nachodzi na oś pełną swoją długością.

 

4. Inne modyfikacje, nie wymienione powyżej, wiążą się z dużym ryzykiem utraty gwarancji producenta na zakupione części.

 

 

Zakupy na raty

 

1. Istnieje możliwość zakupu na raty dostępnych w naszym sklepie produktów za pośrednictwem systemu ratalnego Sygma Bank

 

2. Minimalna wartość zakupu na raty to 300PLN, a rat 0% to 600PLN. Więcej tu: http://bmxlife.pl/raty

 

3. Wszelkie informacje nt warunków udzielania kredytów można znaleźć na stronie: https://www.sygmabank.pl/kredyty-ratalne/sygma-raty


4. Przy zakupach ratalnych 0% gratisy do zakupów nie obowiązują.


 

 

Gratisy i promocje


1. Gratisy dodawane do zakupów wybiera się samodzielnie z poziomu koszyka. W przypadku braku wyboru będą one dodawane losowo.

 

2. Gratisowe przedmioty dostępne do danego produktu wymienione są przy każdym produkcie (gratisy czapka i koszulka nie sumują się).

 

3. Promocja "kask lub rękawiczki do roweru" dotyczy jedynie rowerów nieprzecenionych.

 

4. Promocje/gratisy nie łączą się ze sobą (pakiety naklejek, plakaty dodawane są do całego zamówienia, a nie każdego produktu osobno).

 

5. Gratisy nie przysługują przy zakupach na raty 0%.


 

Do góry